Startover konferencija 24sata: Novi modeli, nove generacije

Na prvom panelu s temom “LEADERSHIP: Kakvog lidera traže moderni zaposlenici?” govorit će Marijana Bubalo, članica Uprave za bezdimne proizvode, Philip Morris, Danijela Govorčinović, HR direktorica, Heineken Hrvatska te Tanja Prekodravac, viša savjetnica za upravljanje ljudskim potencijalima, SELECTIO Grupa.

Kažu da zaposlenici na radnom mjestu ne ostaju radi plaće već radi dobrog šefa. Panelisti će razgovarati o definiciji uspješnog lidera jednog tima, odjela ili kompanije. Odgovorit će na pitanje koje to kvalitete lider treba imati da bi ga zaposlenici slijedili te će pretresti moguće strategije zadržavanja ljudi – kroz lidere i njihove stilove upravljanja.

Na drugom panelu “1NA1: ‘Mozak, brendovi i tržište: Fireside chat s doc. dr. sc. Heddom Martinom Šolom'” govorit će samo doc.dr.sc. Hedda Martina Šola, Ravnateljica Instituta za Neuromarketing i Intelektualno vlasništvo. 

Doc. dr. sc.  Šola otkrit će nam kako tehnologija i neuroznanost mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i brendove. U ovoj inspirativnoj raspravi saznat ćemo više o njezinim iskustvima u istraživačkom, konzultantskom i akademskom radu, njenom doprinosu znanstvenoj zajednici, te kako primjena neuromarketinga i intelektualnog vlasništva može transformirati poslovne strategije. I, to doslovno!

Na trećem panelu “ORGANIZACIJSKA KULTURA: Kako komunicirati u izazovnim situacijama?” govorit će Jadranka Čulo Petrovčić, HR direktorica i članica Uprave za JYSK Slovenija, Hrvatska, BiH i Srbija, Vlatka Kamenić Jagodić, direktorica korporativnog marketinga i informiranja, Končar d.d., Njegova Ekselencija Ole Frijs-Madsen, veleposlanik Kraljevine Danske u Republici Hrvatskoj, Jelena Jelinić Cvirn, HR direktorica, HSM te Dragan Knežević, Master coach i inženjer telekomunikacija.

Organizacijska kultura kompanije određuje puno više od tona komunikacije. Panelisti će otkriti kako ona utječe na procese, produktivnost, zadovoljstvo, komunikaciju unutar tima i način na koji kompanije rješavaju izazovne situacije. Kako ispravno komunicirati u izazovnim situacijama na radnom mjestu? Obrađujemo teme organizacijske kulture koja pokriva područja well-beinga, hygge, četverodnevnog radnog tjedna i #nofilter komunikacije.

Na četvrtom panelu “Z GENERACIJA u potrazi za smislom: Oni su mladi i znaju što hoće” govorit će Ivana Brkljača, Vlasnica IB Management i doktorandica, Ines Šuvak Mora, Stručnjak iz područja ljudskih potencijala i koordinator za raznolikost, Erste Banka, Jana Baksa, Voditeljica Službe HR business partnering za operacije, Studenac, Petra Salarić, osnivačica pstaboo-a, Ivana Brkljača, Vlasnica IB Management i doktorandica.

U ovom panelu panelisti će razgovarati o sinergiji generacije Z i starijih generacija na radnom mjestu. Kakva su očekivanja poslodavaca i kolega od generacije Z, tko se kome treba prilagoditi i zašto, kako se nositi s njihovim nepokolebljivim stavovima te kako postići optimalnu razinu transparentne i učinkovite međugeneracijske komunikacije.

Na petom panelu “AI: Pametno s pametnijima od nas” govorit će Iva Nappholz, Samostalna savjetnica u Sektoru za industriju i održivi razvoj, HGK Vedran Antoljak, suosnivač i partner, konzultantska kuća Best Advisory dr. sc. Mirna Koričan Lajtman, Direktorica ZŠEM PA / Viši predavač.

Panelisti će razgovarati u u kojem će se smjeru razvijati AI platforme i kako ih pametno iskoristiti u profesionalnom, ali i osobnom razvoju. Donosimo odgovore na pitanje kako nam AI može pomoći u poslovanju, što iz pozicije HR timova, što iz kreativne pozicije medija i zajedno kreiramo taktiku za optimalno korištenje umjetne inteligencije.



Source link